「揸住雞毛當箭」,相信大家都一定聽過呢句俗語咖啦。歷史我就唔多講啦,仲之就係有個商朝國王睇緊鬥雞個陣,突然傳來叛軍即將打到黎既消息,在驚慌之中,隨手攞起個群鬥雞中嘅一條雞毛,交俾當時嘅將軍,要佢攞住條雞毛就當令牌去指揮軍隊。

用雞毛代替令牌,一個咁聰明嘅國王下場係咁我唔多講啦,你自己上網search啦。

但係同商朝國王手中條雞毛一樣重要嘅就係阿手中個支雞毛掃。作為阿媽打仔十大武器之一,相信係大部分阿嘅必需品。就好似呢支係民坊旗下葵盛東商場嘅溢利五金家品店搵到嘅雞毛掃一樣,雞毛有光澤,打掃又得,打仔亦得!最特別係咩?就係佢係用真雞毛做咖!呢家好多雞毛掃都會以其他動物嘅毛或仿毛做成,咁傳統嘅真。雞毛掃真係買少見少!

(P.S.:各位可能因為童年被阿媽打得多而對雞毛掃有恐懼嘅朋友,其實你阿媽用雞毛掃打你絕對係愛的表演!以前嘅父母都會用藤條或雞毛掃打仔,一嚟方便,二嚟傷皮唔傷骨,等你痛下、驚下,但一定唔會打到你返唔到學。所以大家唔好再誤會你屋企個支雞毛掃啦!)

溢利五金家品店

地址︰葵盛東街市

Close Menu