不論係波子汽水、波子棋定波子(保時捷)都一樣咁受大眾歡迎。後者就繼續發下夢先,但相信好多人童年都一定有玩過波子棋。

圓碌碌,清透顏色嘅波子就係小編細個鍾意波子棋嘅原因。以前同朋友玩波子棋,揀到想要嘅波子顏色仲開心過贏到個遊戲。除左波子顏色吸引,遊戲本身都好簡單、冇咩規矩,可以6個人一起玩,最啱一班放小息唔想用腦,但又想同friend hea 下嘅我地玩。

可惜時代不同,呢家小朋友咁細個就識上網打機,有幾何對波子棋呢啲懷舊遊戲感興趣。好彩,小編就喺位於馬鞍山錦泰商場嘅安泰文具搵到幾盒,老闆安哥仲話原先廠家已停止出產,但見仲有需求,先再次出產。

醉翁之意不在酒。雖然係APP STORE都可以下載波子棋等遊戲,但無得親手攞住粒波子,感受每一次跳過人地波子,每次放落啱啱好fit到波子嘅棋盤上個種滿足感,又邊算真正玩過波子棋啊。

安泰文具玩具公司

地址︰馬鞍山錦泰商場地下5號舖

Close Menu